Jump to content

Dominic1974

Members
  • Content count

    447
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Dominic1974

  1. Dominic1974

    fill when surgery done?

    Hello Jodie,I had 3ml's put in mine the day of Surgery,and had another 1ml put in 8weeks after surgery. This is Dominic over and out
  2. Dominic1974

    My Update!!!!

    Hello everyone just wanna say thankyou for all your lovely comments its nice comming on here and reading all the great posts.Neddybear- I have 4ml's in my band 3ml's were put in on my surgery day and had another 1ml put in 8weeks after surgery I still feel no need to get another fill even my surgeon agreed we will wait until my next visit and see if I will need more fill then, take care everyone and see you around on here soon. This is Dominic over and out
  3. Dominic1974

    Lightest pre-op weight

    Hey Neddybear, The first Day I went to see my surgeon I weighed 230kilos and 6ft3 tall,my waist was 181cm's today I weigh 176kilos still 6ft3 tall and my wasit now is 151cm's, so I am so proud of myself with how far I have come,still a fair way to go but I know I will get there I'm in no rush whats that old saying slow and steady always wins the race This is Dominic over and out
  4. Hello Jodie, how are you feeling I hope your resting up well, I seen rebecca this morning for my check up, take it easy and with the sleeping you should be able to try sleping in different positions after a few week, it took me a few weeks to try sleeping on my side, stay safe chat soon :-)

  5. Hello Jodie, how are you feeling I hope your resting up well, I seen rebecca this morning for my check up, take it easy and with the sleeping you should be able to try sleping in different positions after a few week, it took me a few weeks to try sleeping on my side, stay safe chat soon :-)

  6. Dominic1974

    Male vs female bandits

    Hello MrNatural,welcome aboard always good to see another male joining the more males the better take care and see you on here soon, cheers. This is Dominic over and out
  7. Dominic1974

    Just Saying Hello!!

    Hello Everyone,its been awhile since I posted so I thought I would stick my head in and say Hello.I hope everyone is doing well with there band also wishing those with upcomming surgery goodluck,you will not regret it one little bit, anyhow thats all for now besafe everyone and see you around on here soon,Cheers. This is Dominic over and out
  8. Dominic1974

    last photo I take before Banding

    Hello Jodie, Lovely pic you are a stunner goodluck with surgery I'm sure all will be well for you take care and see you on here soon,cheers. This is Dominic over and out
  9. Hello everyone,hope your all doing well I just come across this weightloss retreat website and was wondering if anyone eles has seen it or heard about it,here is the link for it (www.nuyutotalhealth.com.au),the place is in sydney at windsor wish I had the money to attend anyhow just thought I would share it and see if anyone eles has heard of it,take care everyone and see you around on here soon. This is Dominic over and out
  10. Dominic1974

    Today's Sydney's Meet!!

    Hello Everyone,Just wanna say how lovely it was to meet all those that attended todays sydney's meet it was lovely to meet you all had a great couple of hours chatting,take care and see you around on here soon,cheers. This is Dominic over and out
  11. Dominic1974

    Plushmed!!

    Hello and welcome Kyla,Hope your taking it easy and all is going well with you, glad you had yours done with Plushmed as well thats who I had mine done with and am really happy with there service and all the staff there are lovely,take care and see you around on here soon. This is Dominic over and out
  12. hey Jade,

    How are you hope all is going well been awhile since I heard from you so thought l'd say hi,take care and chat soon.

    Dominic

  13. hey Jade,

    How are you hope all is going well been awhile since I heard from you so thought l'd say hi,take care and chat soon.

    Dominic

  14. Dominic1974

    Sydney Catch up in September

    Hello I was wondering how will we know whos who tomorrow? Will people be meeting out the front or inside?I mean I will be easy to spot as I'm as large as a corner block LOL,anyhow let me know please take care and besafe, cheers. This is Dominic over and out
  15. Dominic1974

    Sydney Catch up in September

    Thanks for that Shorty,see you on saturday,cheers. This is Dominic over and out
  16. I am so sore just had a session with my personal trainer we did kettle bells work today did 50reps,holding 20kgs kettle bells in both hands,very sore but loving it so its all good :-))

    1. Shelli
    2. aus6andit

      aus6andit

      they say no pain no gain, ouch i think i can feel your pain, well done

  17. Dominic1974

    Sydney Catch up in September

    Hello,I just would like to ask how far is cityextra from the train station or the ferry wharf? Its been at least 5years since I was last in the city LOL,so just checking to see where its near,take care everyone and stay safe,cheers. This is Dominic over and out
  18. Dominic1974

    About Time I Said Hello!!

    Hello Everyone,hope your all doing well its been awhile since I posted on here so thought it was about time I popped my head in and said Hello.Things still going well with me the weight loss has slowed down but I'm still losing weight so thats a good thing and I can see my work trousers getting more and more baggy LOL.Take care everyone and I shall see you around on here soon,cheers. This is Dominic over and out
  19. Dominic1974

    About Time I Said Hello!!

    Hello SheN,I have lost close to 60kilos so far not sure whats going on with my counter hope all is going well with you take care and see you around on here soon. This is Dominic over and out
  20. Hello how are you hope all is going well, not long for you to wait now,goodluck with everything take care and see you soon :-)

  21. Dominic1974

    Sydney Catch up in September

    Hello I was just wanting to know is this sydney meet still happening? I have'nt heard anything more about it for 3weeks now an update would be nice if its still gonna happen,take care and see you around on here soon. This is Dominic over and out
  22. Dominic1974

    About Time I Said Hello!!

    Just wanna say thankyou for all your nice comments,take care and see you on here soon, Dominic
  23. Hello everyone hope your all had a lovely first day of spring,just sitting here at work and thought l would say hello :-)

    1. gall-less

      gall-less

      Hello Dominic, I'm new at this so be gentle lol. Hope your well xx

  24. Hello everyone just sitting here at work bored and I would like to send out a big THANKYOU to my surgeon Dr Florica am so glad to have been banded by you once again thankyou and see you soon :-)

    1. claudia

      claudia

      Yes i thought he is romanian by his name lol things are going well for me, just had my first fill but don't feel any different, i guess it will take a few more to get some restriction!

    2. Newlife

      Newlife

      gotta agree good Drs need a thanks.. I love dr winnett so compasioniate..

    3. Newlife

      Newlife

      gotta agree good Drs need a thanks.. I love dr winnett so compasioniate..

    4. Show next comments  15 more
  25. I cant wipe the smile of my face,had'nt seen the lady that sits next to me at the footy for 3months,she asked what I have done said you have lost weight good on you mate your looking great :-)

    1. Shorty

      Shorty

      Nothing beats a compliment like that! Well done Dom!

×